U prelijepom ambijentu ljetnikovca „Radobolja“, 27. jula, uz prisustvo prijatelja i poslovnih partnera, kompanija G3 Spirits upriličila je posebnu proslavu dvadesetog rođendana Jägermeistera u Bosni i Hercegovini. Rođendansko slavlje obogaćeno je izvedbom akrobatskog plesa skupine K-team, odličnom svirkom Lane Hamze & benda, te glazbenim iznenađenjem večeri – nastupom regionalno poznate zvijezde Željka Bebeka!
U 2018. kao rođendanskoj godini, u BIH će biti prodana 6 milijunta boca ovog poznatog njemačkog likera, čime Jägermeister opravdava status jednog od najprodavanijih premium alkoholnih pića i najuspješnijih brandova u zemlji. Tajna uspjeha je u odličnom okusu mješavine 56 trava, korijenja i biljaka, ali i u inspirativnom, originalnom i inovativnom komuniciranju s ciljnom skupinom. Promocije u barovima i klubovima praćene timom hostesa – Jägeretta, sponzorstva mnogih glazbenih festivala u zemlji, image,eventi u Sarajevu, studentske olimpijade, modna linija majica JMstreetshirts, brojni projekti realizirani kroz društvene mreže i mnogi drugi projekti, pozicionirali su brend kao nezaobilazan i orginalan.
Na ovom eventu je bio i izložen Jägermeisterov vizual koji je prvi put bio predstavljen na Festivalu 84 na Jahorni, a za njegov izgled i izradu je bila zadužena naša ekipa.
Ova godina posebna je zbog još jedne novosti – promjene vizualnog identiteta branda, koji se prvi put široj javnosti predstavio službeno sinoć na iznenađujućem “Tram pratyju” u sklopu Sarajevo Film Festivala.

Za tehničku podršku ovog događaja bila je zadužena naša vrijedna ekipa.
